vrijdag 21 september 2018

Enjoy!



Vandaag een vrolijke pagina in mijn art journal.
Hierbij heb ik de achtergrond gemaakt met verf en de brayer. 
Zo krijg je alle kleurtjes door elkaar heen.
Daarna weer met div achtergrond stempels op mijn pagina gestempeld
Studio Light, Gummiapan.
Vanaf volgende week ligt er weer een nieuwe Dutch Doobadoo collectie in de winkels. 
In deze collectie hebben we nu ook Alfabet greyboard welke je zelf heel gemakkelijk op de gewenste kleur kan maken. 
Ik heb er de tekst mee gemaakt voor deze pagina. 
Letters bewerkt met verf en Dutch Doobadoo witte gesso. 


Wist je dat je ook Dutch Doobadoo witte gesso heel goed kan gebruiken in combinatie met je mask art?? 
Ik gebruik dan een klein sponsje voor het aanbrengen. 
Sorry ja alweer mijn favoriete mask gebruikt!!
Dutch Doobadoo - Mask Art - Multistencil - 470.715.129

De vrolijke vogeltjes komen uit de Studio Light - Diny`s Signature Collection
Deze heb ik ingekleurd met ;l Aquarelle van Sennelier en vervolgens op mijn pagina geplakt.
Nog wat laatste accentjes gedoodle met een witte marker. 


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Wens je een heel fijn weekend!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten