woensdag 2 december 2015

Winter wonderland


Gezellig dat jullie hier weer een kijkje komen nemen.
Vandaag alweer 1 november wat gaat het snel allemaal.
Betekend weer tijd voor onze nieuwe maandelijkse challenge op fb.
Dze x is de opdracht maak een creatie in de kleur wit met 1 ander zelf gekozen kleur.
Werk je met een stempel mag je wel een huidskleur gebruiken als extra kleur!!
Nou zo moeilijk moet dat niet wezen toch maar wel een hele leuke uitdaging.
Ik heb gekozen voor wit en bruin.
Dit is mijn bijdrage.


Met de schitterende mal van Marianne design Creatable - Anja´s oval - LR0376 heb ik deze kaart gemaakt.
Ik heb er een easel kaart van gemaakt.
Na het embosse heb ik het papier met walnut stain beïnkt. 
Alle lagen papier met foam opgeplakt zo krijg je meer diepte in je kaart. 


Doen jullie gezellig met ons mee??

Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes,
Jolanda

3 opmerkingen: