woensdag 30 december 2015

Sweet 16


Welkom hier op mijn blog.
Vandaag een verjaardagskaartjes voor een jonge dames die 16 jaar is geworden.
Met Dutch Doobadoo - Stencil Art - Numbers 2 470.715.805 kan je elk gewenste getal verwerken op je kaarten.
Das toch super handig!!


Basis van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo - Shape Art Frames Vierkant ornament -470.713.111 
Deze shape art mal is toch wel een favoriet bij me.
Design papier weer heerlijke vrolijke kleurtjes uit de 'la Provanche lijn van studio Light.
Magnolia op de scooter ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.

Wil jij dit ook eens proberen? of heb jij ook al zo'n mooie doos maar wil je wat meer op weg geholpen worden? Vrijdag 22 januari geef ik een dag workshop inkleuren met deze kleurtechniek en ik heb nog enkele plaatsjes vrij.
Hier vindt je meer info!!
Aanmelden mag ook per mail 
info@tscraphuis.nl




Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Fijne dag allemaal!!

Lieve groetjes, 
Jolanda

1 opmerking: