vrijdag 4 december 2015

Pan Pastel


Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Afgelopen woensdag had ik hier een workshop inkleuren met panpastel.
Was weer reuze gezellig met de dames.
We zijn aan de slag gegaan met deze techniek hoe moet je nu beginnen en waar moet je op letten bij het inkleuren van je stempels met panpastel.
Na de nodige info zijn natuurlijk de dames al snel zelf aan de slag gegaan.


Natuurlijk horen daar ook voorbeelden bij.
Bovenstaande plaatjes had ik al ingekleurd zodat ze tijdens de workshop een beetje konden spieken hihi.
En met het laatst ingekleurde afbeelding heb ik deze tag gemaakt.
De dames hebben allemaal een pakketje mee na huis gekregen zodat ze thuis verder aan de slag konden met hun kleurwerkje.


Gebruikte materialen voor deze tag:

Maja design - Home for the Holiday's

Panpastel: 
380.5 - 280.1 - 380.3
780.1 - 780.3 - 780.8
520.8 - 520.1
340.3 - 340.1
780.8 - 270.5 - 780.8
680.3 - 680.1


Bedankt voor jullie bezoekje hier.
Wil jij ook eens een workshop bij me volgen neem dan een kijkje in onze webshop.
Wij zijn alweer aan het plannen voor het nieuwe jaar.

Schikt de datum je niet mag je altijd contact met me opnemen zodat we een geschikte datum kunnen prikken. info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tag ziet er geweldig uit en ja dat kleuren kunnen we aan jou wel overlaten. Ziet er fantastisch uit.

    Fijne sinterklaas en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een snoepie Jolanda .
    De vorige kaarten zijn ook super mooi .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen