zaterdag 12 december 2015

Gefeliciteerd

Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik tussen alle kerst en winterse kaartjes weer een verjaardagskaartje.


Vorige week op de Noor Vriendinnendag mocht ik een make & take geven net als Lia.
Bij haar kon je aanschuiven om dit model kaartje te maken.
Ik vond hem zo leuk dat ik ook aan de slag ben gegaan met dit patroon.


De vorm waar ik het plaatje van Studio Light op heb verwerkt heb ik gemaakt met 
Design papier La Provence van Studio Light. 


Ook voor dit kaartje zet ik voor jullie mijn gebruikte snij mallen even op een rijtje.
Gefeliciteerd is een snijmalletje van Crealies.

Natuurlijk zijn alle gebruikte materialen te vinden in onze webshop t Scraphuis.
Mocht je na iets opzoek zijn maar wat je niet bij ons kan vinden... 
Schroom dan niet en vraag erna.
Wij zullen dan zeker kijken of we het kunnen bestellen voor je.
We kunnen immers niet alle hobby materialen op voorraad nemen.

www.tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie allen nog een heel fijn weekend!

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende lijn is dit toch van studio light en wat ziet het er weer gaaf uit en een heel leuk model zo je kaartje.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Jolanda !!
    Prachtig model is dit .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen