dinsdag 29 december 2015

For You....


Hallo welkom hier op mijn blog.
Volgende week liggen de nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo alweer in de winkel.
Natuurlijk al als pre-order te bestellen in onze webshop.
Wat is de nieuwe shape art mal weer gaaf!! Ik mocht er al een kaartje mee maken


Voor dit kaartje heb ik de prachtige papier lijn Summer Crush van Maja design gebruikt.
Deze Mo Manning digi ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Ook weer de nodige verschillende snijmallen gebruikt
in combinatie met de stempelset Sending Messages - Postage Stamps 6410/0317


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Huid: mengsel van 252 - 689
Bruin: 205
Trui en Schaduw: 856
Wielen en stuur: 443
Lampen: 566
Hond: 707 en 755  689

Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Voor nu wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag toe!

Lieve groetjes, 
Jolanda

2 opmerkingen: