donderdag 3 december 2015

Spelen met inkt....


Hallo gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag 2 kaartjes voor jullie.
Een vaste workshop groep vroeg mij om eens met de Sizzix Thinlits Die Set 4PK - Mixed Media 660220 Tim Holtz aan de slag te gaan.
 Nou dames dat heb ik gedaan en ben geheel uit mijn comfortzone gegaan met deze 2 kaartje als resultaat. 


De eerste een easelkaart.
De kaarten heb ik bewerkt met distress inkt
Gebruikte kleuren distress inkt  Barn door en Spiced marmelade.
Later nog bestempeld met de Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Christmas Frames Love, Joy 6410/0115 Hiervan heb ik maar gedeeltes van gebruikt. 


Deze schattige olifant van Mo Manning ingekleurd met pan pastel. 
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt. 
820.8 - 820.5 - 820.2 - 380.8 - 820.1


een mannen kaart.... voor vele een lastige klus dus ik hoop dat jullie inspiratie opdoen nu. 
Digi van Mo Manning ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Ik gebruik hier Aquarel papier Schut Drawing Paper A4 voor.
Zulk fijn papier met een hele fijne structuur!
Na het inkleuren heb ik de vorm gestanst met My Favorite Things Die-namics Stitched Oval STAX (MFT-521)


Gebruikte kleuren distress ink voor deze mannen kaart zijn Weatered wood en Faded Jeans


Gebruikte kleuren Sennelier: 
Huid: tattered rose
Blauw: mengsel van 326 en 755
Rood: 689
Grijs: 443
Schaduw: 704

Zo dames van de donderdag groep vanavond mogen jullie zelf kiezen welke kaart jullie gaan maken.
Ik ben benieuwd welke jullie kiezen.
Tot vanavond!

Alle gebruikte materialen komen uit onze webshop.
Wil je ook eens een workshop van mij volgen? Neem dan een kijkje in onze webshop onder workshop en meld je gezellig aan.
Schikt een bepaalde datum je niet schroom dan niet een stuur een mail na info@tscraphuis.nl en we kunnen altijd een datum inplannen welke wel schikt. 

Alle bloggers wens ik nog een hele fijne dag toe vandaag.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten