woensdag 30 september 2015

Spelen met inkt.....


Goedemorgen leuk dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik een aantal stempel kaartjes.
Net als zovele zag ik het bij Diny en ben zelf aan de slag gegaan maar dan met een papieren malletje wat ik zelf heb gemaakt en mijn distress inkt.
Echt super leuk om te doen.


Kaartje hierboven heb ik de volgende kleuren gebruikt: 
Wild Honey en Chipped Shapphire
Tekst stempel van Craft Emotions
Moter is al een oud stansje van Marianne design die ik met stazon Opal white heb bewerkt.


2e kaartje heb ik Picked rasberry en Salty Ocean gebruikt.
Bloem en tekst zijn stempels van Craft Emotion.


Voor het laatste kaartje heb ik de stempel uit de Winter Memories van Studio Light gebruikt
Kleuren Iced Spruce en Tumbled Glass
Foamball klei van Craft Emotions en je maakt het winters kaarje helemaal compleet.
Dit is aan de lucht drogend!!

Natuurlijk zijn alle materialen te vinden in mijn webshop
www.tscraphuis.nl 
Vragen stel ze gerust!

Voor nu wens ik jullie nog een hele mooie dag geniet van het zonnetje vandaag!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: