donderdag 17 september 2015

Merry Christmas......


Goedemorgen gezellig dat jullie hier weer zijn.
Christmas in September moet kunnen toch.... 
Ik ben altijd te laat met deze kaartjes dus wie weet nu dit jaar!

Voor dit kaartje heb ik de volgende ingrediënten gebruikt:


Alle randen van het papier bewerkt met Dutch Doobadoo Dutch Gesso wit 250ML 870.002.010
Zo krijg je een winters tintje aan je kaartje.


Dit was het weer voor vandaag.
Ik ga snel verder aan de slag met alle mooie nieuwe artikelen want jeetje het lijkt hier wel sinterklaas.
Zoveel nieuwe artikelen vallen er binnen.
Nieuwsgierig neem dan eens een kijkje in onze webshop onder het knopje nieuwe artikelen.


Wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Nou je bent weer lekker bezig geweest hoor en idd kertmis in september kan hoor ikzelf kom altijd weer zelf gemaakte kaarten te kort tegen die tijd lijkt wel of het ieder jaar meer wordt hahaha, maar dit is een prachtig kaartje geworden.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Jolanda .
    Het is een plaatje hoor .
    Op de beurs had je ook zoveel moois.
    Ik hoop dat ze op je blog komen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jannie, Natuurlijk ook die kaartjes zullen hier op mijn blog verschijnen binnenkort.
      Groetjes, Jolanda

      Verwijderen