donderdag 24 september 2015

Let it Snow......


Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Ook ik heb de pop-up kaart n.a.v. patroon van Nicole gemaakt.
Super leuk om te maken.

Design papier van Maja design gebruikt.
Div. Noor! disign artikelen


Hier de binnen kant als je hem open klapt.
Stempel is ingekleurd met 'l aquarelle van Sennelier.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt
Deur: 443 
Krans: mengsel van 805 en 623
Rood: 689
Schaduw:  707

 Sneeuw heb ik gemaakt met de foambal klei glitter van Craft emotions.
Super leuk spul en is zelf drogend. 


Wil jij ook eens een workshop bij me volgen?
Neem dan eens een kijkje in de webshop of neem contact met me op via 
info@tscraphuis.nl


Alle gebruikte materialen zijn weer te bestellen via onze webshop
of ben je in de buurt kom gezellig bij ons langs.

Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe!!

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Superrrr en wat een prachtige combinatie van kleur. Maar de sneeuw mag nog wel even weg blijven hoor;)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart is je kaart Jolanda .
    Wat is hij super mooi .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een pracht van een uitwerking van dit model, dus zou zeggen tot snel:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen