dinsdag 1 september 2015

Harvest of joy


Goedemorgen allemaal. 
De vakantie is weer voorbij, de plicht van school en werken staat weer voor de deur.
Vandaag alweer 1 September... wat gaat het snel allemaal.
Betekent dat we weer van start gaan met one nieuwe challenge op fb.
Dit is mijn bijdrage voor deze maand.
De opdracht luid maak een leuke creatie...... alles mag.
Nou das een makkelijke start toch zo na alle vakantie's?
Doe je ook gezellig met ons mee??
Kijk den snel even op onze facebook groep.


Ik heb een herfstkaartje gemaakt.
Na het weer van afgelopen nacht wel passend toch.
Wat ging het weer tekeer..... Onweer en regen!

Voor dit kaartje heb ik allerlei verschillende materialen gebruikt.
Knipvel en stansjes van Marianne desing.
Paddenstoelen stans van Noor! design
Tekst stempel van Noor! design
Div. kleurtjes memento inkt
de handige daubers van Joy! craft 


Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik ga snel verder met de voorbereidingen van me workshops
Ja ook die zijn weer gestart sinds afgelopen maandag.

Alle materialen zijn te vinden in onze webshop.
Kan je iets niet vinden? vraag erom.... 
wij helpen u graag verder.
www.tscraphuis.nl
Neem zeker even een kijkje want er zijn weer heeel vel nieuwe artikelen binnen gekomen en nog gaan komen!

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne dag toe!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten