dinsdag 22 september 2015

Proficiat


Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag een mannenkaartje voor jullie.
Design papier is een combi van Maja design en Reprint
Mo Manning ingekleurd met 'L Aquarelle van Sennelier
Weer eens 1 van de eerste Noor! design blauwe mallen gebruikt.


Ook nu natuurlijk weer de gebruikte kleuren voor jullie.
Huid: Tattered rose
Zwart: 755
Broek: Mengsel van 805 en 623
Rood: 689
Blouche: 566
Schaduw 705

Ik hoop dat jullie bij het zien van dit kaartje weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Natuurlijk komen de gebruikte materialen uit mijn shoppie.
www.tscraphuis.nl

Wisten jullie al dat het ook mogelijk is om je bestelling op te komen halen bij me
of dat je na afspraak gewoon even kan snuffelen tussen alle mooie artikelen. 
Of wil je eens een workshop volgen bij me neem dan contact op met me via info@tscraphuis.nl 

Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart. Met mooie kleuren en details ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je kaart weer helemaal geweldig in leuke kleuren.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Jolanda.
    Leuk model ook en mooi gekleurd.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen