zondag 20 september 2015

Schattig doosje....


Vandaag heb ik dit lief klein schattig doosje gemaakt.
Ik ben er helemaal verliefd op zo lief!

Echt in een handomdraai maak je dit lief doosje.
Je leg de mal op je papier... neem de vorm met een potlood over op je papier.
Uitknippen en snijden en klaar.
Ik heb de buitenmaat uit wit papier gedaan en de binnen maat uit design papier. 
Gleufje en t gaatje eruit gehaald en je kunt het doosje zo in elkaar vouwen.

Nou is dat gemakkelijk of niet??


Voor het versieren van het doosje heb ik een nieuwe Noor! design mal gebruikt 
die vorige week uit is gekomen.
 Tekst labeltje gesneden en de stempel For You van Craft Emotions erop gestempeld.
Ik gebruik hiervoor altijd Archival stempel inkt.
Deze inkt geeft zulke mooie afrukken en is super snel droog.
Hihi eer je je stempel schoon heb gemaakt is het al droog!!
Nou is dat snel of snel?

Randjes heb ik bestempeld met Noor! Design - Clear stamp - Grunge 6410/0093
Dit geeft zo'n leuk speels effect.


Zo dit was mijn creatie voor vandaag.
Wens jullie nog een hele fijne zondag toe.

Natuurlijk zijn ook deze gebruikte materialen weer te vinden in mijn shoppie


Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Inderdaad een schattig doosje Jolanda.
    Ik begrijp dat je er verliefd op bent .
    Het is een dotje hoor !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen