donderdag 3 januari 2019

You can walk further....


Welkom hier op mijn blog gezellig dat je er bent.
Vandaag heb ik gekozen voor blauw paars tinten en deze verwerkt in mijn kleine art journal van art by Marlene.
Achtergrond waar veel verschillende motiefjes zijn te zien door verschillende laagjes.
Stempels uit de collectie van Studio Light gestempeld met verschillende kleurtjes inkt.
Zo kun je meer diepte creëren in je achtergrond.
Stukjes wasi tape uit de collectie van Marlene waar ik de olifant op laat lopen.
Ook dit is een stempel uit haar collectie en deze heb ik ingekleurd met prisma potloden. 
 Met mijn favoriete  Dutch Doobadoo - Mask Art - Multistencil 470.715.129 en witte gesso heb ik hier en daar nog wat blokken motief gemaakt.
De witte cirkels gemaakt met witte gesso en een dopje van een spray flesje. 
Zo zie je maar met vele verschillende dingen kun je al een motief maken voor je achtergrond.
De randen van mijn pagina nog wat aangezet met een zwarte grayon en een leuke tekst van Marlene erop.



Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan met deze pagina.
Ik maak tegenwoordig veel art journal pagina's maar dit kliederen kun je natuurlijk ook super goed doen voor je kaarten.

Lieve groetjes, Jolanda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten