maandag 14 januari 2019

Never ever ever give up!


Ik ben weer heerlijk aan het knoeien geweest met mijn verfjes en inktjes en stempels
Deze AJ pagina kwam daar bij tot leven.
Verschillende achtergrond stempels van Studio Light gestempeld met verschillende kleurtjes archival inkt.
Met Dutch Doobadoo mask Bubbels en oxide inkt wat leuke stippen gemaakt in mijn achtergrond. 
De zeemeermin is een stempel van Studio Light en deze keer met wat watercolour ingekleurd.
Valt nog niet mee om wat slordig te kleuren als je altijd alles netjes binnen de lijntjes kleurt... Hihi!
De huid heb ik gekleurd met de prisma potloden.
Zwarte spetters gemaakt met Amsterdam acryl inkt.
Wat doodle lijnen met de witte posca pen

Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze pagina.

Lieve groetjes,
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten