dinsdag 1 januari 2019

Love you to.....


Welkom hier op de eerste dag van 2019.
Langs deze weg wil ik al mijn blogvolgers een gelukkig gezond liefdevol en natuurlijk creatief nieuw jaar wensen.
Ik hoop jullie ook dit jaar weer met veel creatie;s te inspireren.
Ik ga er een knallend creatief 2019 van maken!
Voor vandaag begin ik met deze kleurrijke pagina in mijn kleine art by Marlene journal.
Hiervoor heb ik de harmony inkt van Crafter`s Companion gebruikt
Deze inkten zijn feller van kleur en reageren ook op water net als de ditstress oxide.
Daarbij heb ik het sterren stencil van Pronty crafts gebruikt en div stempels van Studio Light.
Met een witte en zwarte posca nog wat gedoodle.
2 super leuke digi's van Vera lane ingekleurd met prisma potloden.
De tekst sticker is van Tim Holtz.
De randen van mijn pagina aangezet met een zwarte grayon.


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Een mooie, kleurrijke kaart heb je hier om het jaar mee te starten !
    Ik wens je een heel erg fijn, liefdevol, positief, gezond en creatief 2019.
    Bedankt voor je vele bezoekjes en reacties op mijn blog het voorbije jaar,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina.
    Beste wensen en alle goeds voor 2019.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen