zaterdag 5 januari 2019

Art Journal


Vandaag heb ik mijn achtergrond voor deze pagina in mijn kleine art journal van Marlene verf aangebracht met een kleine brayer.
Vanaf een craftsheet waar ik een beetje verf op heb gedaan, rollend mijn verf opnemen en dan op mijn papier uitrollen.
Ik heb 3 kleurtjes Amsterdam acrylverf gebruikt en wit.
Tussentijds beetje drogen met de heattool maar aan de lucht kan natuurlijk ook als je meer geduld heb dan mij!!
Ook met verpakkings materialen zoals noppenfolie kun je heel goed moetiefjes maken op je achtergrond. Ik heb met een brayer de verf aangebracht op mijn noppenfolie en hier en daar aan afdruk gemaakt op mijn pagina. 
Daarna met verschillende stempels van Carabella studio en Studio Light nog gestempeld. Archival inkt zwart en tinten als mijn verf. 
Stukjes wasi tape erop geplakt deze komen uit de collectie van Art by Marlene net als de die cut van de 2 meiden.
Met een mask van Dutch Doobadoo maakte ik nog het motief van de driehoekjes. Ook dit heb ik met de verf gedaan op deze pagina.


Bedankt voor je bezoekje hier!
Wens je een hele fijne dag

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Geweldig weeršŸ¤©šŸ‘, dank je wel voor al die mooie pagina's die je laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk, en dank je voor je uitleg ........

    BeantwoordenVerwijderen