maandag 7 januari 2019

Put on your positive pants


Afgelopen zaterdag heb ik hier met een freubel vriendinnetje zitten kliederen.
Hihi het was de bedoeling om een leuk filmpje te maken voor jullie hoe ik deze pagina heb gemaakt.
Tja pagina is klaar maar helaas geen filmpje.
Er ging van alles mis met mijn telefoon grrrrr 
Uiteindelijk na een lange dag een overleden telefoon en dus moest er een nieuwe komen!!
Hihi tja toen was het natuurlijk weer veel te laat om nog opnieuw een filmpje te gaan maken.
Maar ondanks alle pech heb ik wel weer pagina in mijn Art by Marlene kleine journal en een super gezellige dag gehad samen.
Die filmpjes houden jullie van me tegoed... Beloofd!
Achtergrond heb ik gemaakt met verf en opgezet met een brayer.
Stukjes van papier nog wat opgevuld met distress ink.
Dutch Doobadoo mask art bubbel 
Gestempeld met div stempels van Studio Light
Diecut en tekst sticker van Art by Marlene 
Zwarte distress crayon langs de randen van mijn papier en hier en daar met een witte posca pen gedoodle.


Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes,
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten