donderdag 3 maart 2016

Home is Where.....


Gezellig dat je hier bent.
Vandaag een kaartje gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo - Shape Art Ticket 470.713.129
Je kunt hem zelf heel gemakkelijk verlengen dus je bepaald zelf hoeveel vakken je wilt maken.
Ik heb er een 3 luikje van gemaakt.... Under the Sea.
Heerlijk thema. 


Als basis heb ik wit cardstock genomen. 

Achtergrond papier gemaakt met panpastel en Dutch Doobadoo - Mask Art A5 Grunge Dots 470.715.101



Panpastel kun je zowel gebruiken voor zelf je achtergrond papier te bewerken maar ook zeker voor al je stempels in te kleuren.
Omdat ik een geheel wilde maken heb ik deze x ook gekozen om met de pan pastel te gebruiken voor het inkleuren.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.
520.8
560.1
270.1
270.3
780.8
780.3
780.5
380.8

Noor! design heeft een super gave Under the Sea lijn 

 

Voor dit thema zijn er ook super leuke tekst stempels.
Ik heb hier 

 Stempelset At the Sea Teksten  6410/0360 en Clearstamp Under the Sea - Octopus - 6410/0405  gebruikt.


Bedankt voor jullie bezoekje.
Kom je a.s. weekend na het creaweekend in Gorinchem 
kom dan gezellig even langs onze stand om o.a. deze creatie live te zien.
Altijd gezellig om mede bloggers of volgers te begroeten aan onze stand.


Lieve groetjes, 
Jolanda

1 opmerking:

  1. Heel mooi gemaakt Jolanda!!
    Het ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen