dinsdag 29 maart 2016

Heel veel Beterschap....

Gezellig dat je hier bent op deze regenachtige ochtend.
Wat een weertje hé?
Een ding is het wel heerlijk knutsel weer hihi


Vandaag heb ik een beterschap kaartje gemaakt.
Hiervoor heb ik een nieuwe Ddbd card mal voor gebruikt.


Basis vorm overgenomen op craft papier en netjes uitgeknipt. 
Daarna de kleinere vorm uit mijn design papier.
Alle randjes van het papier bewerkt met distress inkt walnut stain en hier en daar witte gesso.
Zo krijg je toch een leuk speels effect!



Bloemen toef gemaakt met daarin de button stempel verwerkt.
Hiervoor heb ik de volgende snijmallen gebruikt

Bedankt voor je bezoekje hier op mijn blog.
Wens je nog een hele fijne dag.
alle gebruikte materialen zijn te vinden in de shop van t Scraphuis

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Super leuk hoor, ik wist al niet zo snel wat je met deze appel-mal kon doen maar je hebt er wat moois van gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat geweldig mooi gemaakt!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen