zondag 13 maart 2016

Fijne verjaardag.....

Gezellig dat je hier bent... vandaag aan mij om jullie een creatie te laten zien.


Wat hebben we weer een super gave nieuwe blauwe Noor stans erbij.... 
Blauwe mal - Vierkant accolades 2 6002/0535
Deze mal is zo veel zijdig te gebruiken. 
Er zitten gewoon 3 mallen in de verpakking.
De grootste vorm heb ik uit mijn bovenste witte oplegvel gestanst
Daarna uit wit cardstock de middelste gestanst met daaronder mijn achtergrond welke ik met de gelli plate heb gemaakt verwerkt..
Dus op deze manier krijg je de kleur van je eerste opleg vel mooi te zien.
In mijn geval rose.



Stempel Flowers - 6410/0051 heb ik gestempeld in het midden op mijn Gelli plate werkje. 

Wist je dat Jou! craft 10 jaar bestaat dit jaar en ze daarom elke maand met leuke aanbiedingen komen.
Create & Celebrate
Kijk maar eens na deze set.... ik heb een button stempel op de kaart... deze komt uit die set.
Das een mooi voordeeltje toch!!

Langs de randen kun je zelf doodle maar helaas ik ben daar zelf niet zo'n ster in.
Gelukkig heeft Noor design pas een hele leuke doodle stempelset uitgebracht.
Die zijn me toch handig!


Dit was het weer voor deze x.
Ik hoop dat jullie bij het zien van mijn creatie zelf ook weer aan de slag gaan.
Succes.

Fijne dag allemaal!!

Lieve groetjes, 

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor deze mooie inspiratie!
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Jolanda ik vind de kleuren erg mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart weer hoor met mooie tinten, hou ik erg van.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel mooi gestempeld kaartje geworden Jolanda en die blauwe accolade mal past hier perfect bij!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen