zaterdag 5 maart 2016

Dutch Doobadoo sketch challenge

Wat gezellig dat je hier een kijkje komt nemen... Welkom!
Zoals jullie misschien wel weten hebben we bij Dutch Doobadoo een maandelijkse sketch cahllenge


Deze is van blogger verhuist na fb om nog meer mensen te bereiken. 
Dus wil je meedoen verhuis dan gezellig met ons mee en meld je hier aan. 



Basis heb ik wit en grijs cardstock genomen.
Daarop een design papier van Making Memories.


I.p.v. rechte stukken papier heb ik de sketch opgebouwd met behulp van div. snijmallen. 
Maakt toch een super leuk effect.


Deze cute stempel van Wild Roses Bunny and Butterfly - 180017/0463 ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.

Wil jij met deze kleurtechniek kennis maken of heb je zo'n mooi doos in huis en weet je niet goed hoe je moet beginnen?
Zaterdag 19 maart geef ik een workshop met deze kleurtechniek en heb j=nog een plekje vrij.
Bij interesse de workshop kan je hier reserveren. 

Bedankt voor jullie bezoekje hier.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart weer Jolanda! En de sketch is ook leuk zeg. Ik leg hem maar bij mijn andere sketches voor deze maand haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen