zondag 6 mei 2018

There is nothing like a dream...


Welkom hier.... vandaag een kleurige pagina uit mijn art journal.
Ik ben helemaal verzot op werken met inktjes verfjes stencils en stempels op moment!!
Achtergrond voor deze pagina heb ik met acrylverf gemaakt nadat hij goed droog was ben ik met allerlei verschillende stempels aan de slag gegaan. 

                      Dutch Doobadoo Foam Stamp Stripes Textile 494.902.001

Carabella stamp mini textures SA60263
Carabella stamp taches et coutures SA60184
Carabella stamp edge life is good SED0001

Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Clearstamp A6 nr 09

Het te leuke vogeltje is een dy-cuts  van Dylusions Creative 
Die zijn zo handig en super leuk om te gebruiken
Ik heb ze met mijn tombow markes wat kleur gegeven. 
Tekst komen uit de super handige boekjes van Tim holtz
Als laatste nog met een witte sharpie pen hier en daar nog wat extra accentjes gezet.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Het beloofd een mooie dag te gaan worden dus ik ga in de relax modus!!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Schitterend gedaan....je bent een artiest met inkt!
    Fijne zonnige zondag....gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen