woensdag 2 mei 2018

Lucky day soul


Welkom hier
Vandaag heb ik een spread uit mijn art journal waarbij ik de achtergrond heb gemaakt met de gell press en acrylverf 
Zucht ook weer zo leuk om mee te werken hihi
Ik heb inmiddels een hele grote 30x30cm. in mijn bezit zodat ik hem ook kan gebruiken voor mijn art journal zonder witte randen!

Extra accentjes aangebracht met stempels en masks 
Ik zet het even op een rijtje voor je
Dutch Doobadoo - Mask Art - Triangles - 470.715.120
Studio Light - Clearstamp Basics A6 - STAMPSL240
Bloemen stempel heb ik op de art spacially beurs gescoord maar weet helaas het merk niet
Deze heb ik ingekleurd met de Derwent Procoellor potloden. 
Tekst zijn stickertjes van Tim Holtz

Met een witte en zwarte sharpie aan het doodle gegaan.

Dit was het weer voor vandaag.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: