vrijdag 11 mei 2018

Beautiful day

Welkom hier.
Ik hoop dat ik jullie nog niet verveel maar vandaag heb ik weer een Memorydex kaartje voor jullie.
Ik had nog wat gelliprints liggen en dacht ach ik maar maar een kaartje voor in mijn memorydex.
Zonde om restjes weg te gooien toch!


Dus achtergrondjes zijn gemaakt met de Gel Press en acrylverf
Bij de rose uitvoering heb ik gewerkt met een Carabelle art printing 

Carabelle art printing - non tissé - AP60007

Dutch Doobadoo Greyboard Art Frames Squares  492.500.002 bewerkt met de zelfde kleurtjes verf .  


Tekst komen uit de super handige stickerboekjes van Tim Holtz. Hier en daar nog wat extra accentjes gezet en mijn kaartje was weer klaar voor in de memorydex te hangen. 


Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje.
Tot een volgende creatie.

 Lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten