dinsdag 15 januari 2019

Live a Life


Welkom hier gezellig dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Heb jij nu ook van hoe werken nu al die materialen en hoe moet ik alles verwerken
Zaterdag 23 maart geef ik een technieken workshop alcohol inkt bij de Scrapheap in Sprang Capelle.
We gaan dan allerlei technieken stap voor stap behandelen in de ochtend en in de middag maak je met de geleerde technieken een leuke art journal pagina('s) of kaarten
Je kan dan ook kennis maken met de alcohol inkt en besluiten of je het graag wil gaan toevoegen aan je knutsel assortiment.
Maar pas op het is super leuk om mee te werken!!
Aanmelden voor deze dag kan je via de webshop of in de winkel,
Hier vindt je meer info

Lieve groetjes,
Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolande, heb je een overzicht met alle data wanneer je nog meer workshops geef?
    Sprang Capelle is voor mij nogal ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carina, waar kom je zelf vandaan? Je mag me ook mailen na jolandasartendesign@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your style is very unique in comparison to other people I've read stuff from.
    Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this
    page.

    BeantwoordenVerwijderen