vrijdag 4 januari 2019

I am an Artist


zaterdag as 12 januari is het zover de workshop ala Marlene bij de Scrapheap.
Wegens een afmelding zijn er nog 2 plaatsjes vrij gekomen. 
Dus wil jij gezellig een dagje freubelen en op weg geholpen worden met hoe ik mijn achtergronden maak met verschillende technieken geef je dan nog snel op.
Hier vindt je meer info!! 
We gaan werken met Gelliplate, verf, inkt, aquarelverf, neon color, stencils, collage papier, die cuts, stempels enz enz.
Ik zal heel veel inspiratie meenemen aan voorbeelden voor jullie en dit is er 1 van.
Op een achtergrond welke ik maakte met een gelliprint heb ik collage papier verwerkt.
Leuke tekst uit het sticker boekje.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten