zondag 6 januari 2019

Art is....

Vandaag heb ik een pagina voor jullie waar ik 1 van de nieuwe Coosa crafts stempels op heb gebruikt. 
Dit is de clearstamps- Sexy Drink COC-066 welke ik heb gestempeld met versafine op water art papier en ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Achtergrond maakte ik met verschillende kleuren Amsterdam acrylverf welke ik opgezet heb met een pasje. 
Daarover heen heb ik Mixed Media Crackle gesmeerdt en dit goed laten drogen. 
Als je goed op de foto kijk zie je hier en daar barstjes zitten!
Met een stempel uit de Grunge lijn van Studio Light en Carabella studio achtergrond stempels wat gestempeld. 
Dina Wakley collage papier nog verwerkt op mijn achtergrond... de grote zwarte spetters de kleine zwarte rondjes en de tekst is collage paper.
Dit plak ik vast met matte medium.
Tekst komt uit het stickerboekje van Art by Malene en heb ik zelf in delen geknipt. 
Wat extra schaduw gemaakt met de derwent grafhitte potlood. 


Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens je nog een fijne avond!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: