zaterdag 23 juni 2018

The Journey is the destination

Vandaag een stempelkaart met de nieuwe lijn Bloom van Studio Light.
Heb jij hem al gespot?? Ik was op slag verliefd!
Achtergrond gemaakt met acrylverf en lekker uitgesmeerd met me vingers.
Achtergrond stempels erop gestempeld
Ik heb de volgende sets gebruikt: 
Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB16 
Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB11 

Paddestoelen komen van de Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB13 
Deze heb ik los op een papiertje gestempeld en ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en er daarna opgeplakt.
Voor de witte spetters heb ik emanel van stampendous gebruikt... geeft toch zo'n leuk effect. 
Met de zwarte distress crayon  de randen van het papier aangezet en met de witte charpie pen weer wat accentjes gezet.
 Tekst is een stickertje uit de super handige boekjes van Tim Holtz.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze kaart.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: