dinsdag 12 juni 2018

Met jou is alles.....


Afgelopen zaterdag zijn Kim, Ineke en ik afgereisd na het verre oosten om bij Hobbyshop Lavendel te Raalte onze mega Pronty craft en Dutch Doobadoo workshop dag te verzorgen.
Wat hebben we weer genoten ondanks de warmte zijn er super gave creaties gemaakt door iedereen.
Tja bij mij mochten ze natuurlijk lekker aan de klieder met Distress oxide en Dutch Doobadoo maks
Voor de basis hebben we een nieuwe Dutch Doobadoo swing card.
 Dutch Doobadoo - Swing Card Art - Scallop Edge - 470.713.671


Volgende kleuren oxide heb ik gebruikt voor deze kaart.
Wilted violet, Salty ocean en Wild Honey opgezet met sponzen en daarbij veel water erop gespetterd met de handen. 
Moetief opgezet met de volgende Dutch Doobadoo mask
Dutch Doobadoo - Mask Art - Rocks - 470.715.127
Dutch Doobadoo - Mask Art - Triangles - 470.715.120


Met de super leuke stempels uit de mixed media lijn van Marianne design heb ik mijn kaartje verder versierd. 
In het midden op de kaart heb ik gestempeld met Studio Light - Memories of Summer - Clearstamp - STAMPMS289
 Randen van de kaart aangezet met Dutch Doobadoo witte gesso. 
Als laatste nog met de witte sharpie pen extra accentjes aangebracht. 


Ik hoop dat ik ook jou weer wat inspiratie heb laten opdoen bij het zien van deze creatie.

Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten