woensdag 20 juni 2018

Just be you


Vandaag viel de nieuwe collectie Mixed Media Rainbow Designs - Bloom van Studio Light ontworpen door Miranda hier in de bus.
Ik moest er gelijk mee aan de slag.... had al veel moois voorbij zien komen en vindt de serie weer helemaal geweldig!!
Ik heb een spread gemaakt in mijn kleine Dylusions art journal


Ondergrond heb ik een gelliprint voor gebruikt. 
Daarop de Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17  gestempeld en deze met neoncolor 2 extra kleur gegeven. 
nog hier en daar extra motief gestempeld met Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB11 
Vlinders ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier. 
Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB18 
Met een witte sharpie nog extra accentjes gemaakt. 
Randen van de pagina aangezet met Distress crayon zwart.  


Tekst erop gestempeld met Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB15 
En mijn eerste pagina met deze nieuwe serie was weer een feit.

Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten