zondag 20 mei 2018

Hugs and Kisses


Een gezellige vrolijke pagina gemaakt met Studio Light - ART BY MARLENE - Stansblok  nr 01.
Ik heb zelf tissue papier gemaakt hiervoor heb ik Studio Light - ART BY MARLENE - Cling Stamp Background 12 gestempels met zwart op vloeipapier.
Dit kan je dan heel gemakkelijk op je pagina verwerken. 
Ik plak het vast met matte medium van Ranger.
Distress oxide Picked raspberry, Salty ocean en Evergreen bough heb ik gebruikt en deze aangebracht met een spons. Natuurlijk ook gespeeld met water!!
Dutch Doobadoo - Mask Art - Triangles - 470.715.120 voor nog een extra motief. 
De witte cirkels maakte ik met Dutch Doobadoo witte gesso en een dopje.... ja ook daar kan je gewoon mee stempelen!
De te leuke plaatjes erop geplakt en een tekst. 
Met de witte sharpie weer wat zitten doodle voor wat extra accentjes.


Dit was weer mijn berichtje voor vandaag.
Wens jullie een heel mooi Pinksterweekend!

Lieve groetjes,
Jolanda

1 opmerking:

  1. What's up, after reading this remarkable article i am as well glad to share my familiarity here with friends.

    BeantwoordenVerwijderen