donderdag 31 mei 2018

Geniet vandaag....


Welkom hier gezellig dat je er bent vandaag!
Als het goed is heb je al veel mooie creatie tegen gekomen met de hop en heb je net een creatie van Hanny gezien.
Hier mijn bijdrage voor deze Dutch Doobadoo bloghop.
Ik ben aan de slag gegaan met Dutch Doobadoo - Swing Card Art - Scallop Edge - 470.713.671 en heb er een mixed media / stempelkaart van gemaakt.



Heerlijk aan het spelen geweest met de oxide inkten en de nieuwe Dutch Doobadoo mask art


Dutch Doobadoo - Mask Art - Leaves - 470.715.126
Dutch Doobadoo - Mask Art - Rocks - 470.715.127


De prachtige vlinder stempel van Studio Light erop gestempeld met versafine inkt en deze nogmaals gestempeld en ingekleurd met de oxide en netjes uitgeknipt en op elkaar geplakt. 
Zo kan je de vleugels mooi omhoog zetten. Wel kleur in de achterkant dan ook zodat je geen witte achterkant ziet!!
Naast de verschillende dutch Doobadoo mask art heb ik ook div stempels erbij gestempeld.
Deze komen allemaal uit de nieuwe serie mixed media lijn van Marianne design. 
Ze zijn weer zo gaaf!!
MM1620 - mm1621 - mm1622 - mm1623 - mm1624
Ook deze stempels heb ik met zwarte versafine inkt gestempeld. 
Met een witte sharpie pen weer extra accentjes aangebracht.
Ik teken dan uit de losse hand.. want je echt hoe speelser jij dit doet des te leuke effect krijg je.
Loslaten noemen ze dat!!
Dutch Doobadoo - mask art - Triangles - 470.715.120 nog met Dutch Doobadoo structuur pasta opgezet. 
Dit goed laten drogen en daarna nog spetters gemaakt en langs alle randen een doodle randje getekend met een zwarte fijn liner. 
Alle randen van de kaart nog met Dutch Doobadoo witte gesso bewerkt. 


Dit is teven mijn kaart die we gaan maken tijdens de Mega Pronty/Dutch Doobadoo workshop dag te Raalte bij Hobbyshop Lavendel.
9 Juni van 10:00u tot 16:00u
Deze dag ga je 3 complete workshops volgen en worden verzorgd door Ineke Bezemer, Kim Honcoop en ik zelf.
Natuurlijk onder het genot van een lekker bakkie koffie en er wordt een heerlijk lunch geserveerd.
All inclusief  en dat voor maar € 22,50
Er zijn nog enkele vrije plaatsen beschikbaar.
Heb jij 9 juni a.s niets te doen en wil jij bij ons feestje aanwezig zijn meld je dan nog snel aan voor je te laat bent. 
HIER lees je er meer over en kan je jezelf ook aanmelden.
Zou super gezellig zijn je ook aan me tafel te hebben!

Zo nu mag je snel verder na 
want ook daar wacht nog een creatie op jullie.
Vergeet niet een reactie hier voor me achter te laten... je kunt er zoals jullie weten weer een super Dutch Doobadoo pakket ermee winnen. 

Lieve groetjes, 


27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Een echte Jolandacreatie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje Jolanda, zo lekker met je stencils en inktjes in de weer geweest, en met een schitterend resultaat
    Jammer dat die workshopdag zo ver van hier is anders meldde ik me zeker aan...
    Als je eens in West Brabant een workshop geeft , ben ik er vast en zeker...ik vind het zo leuk om dat ook te kunnen maken

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, en wat 'n geweldige kleuren.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie volle kaart! En leuke tip om met de witte sharpie pen accenten aan te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze oxide kleuren en die mooie vlinder stempel.super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet mijn ding, maar de kleuren vind ik geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Dat mixed media is toch wel heel erg leuk hoor. Super gedaan. De kaart springt er echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi in een woord gewoon fantasties

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mixed media is iets waar ik me nog niet vaak aan waag maar ik vind het ontzettend leuk om te bekijken en te zien en lezen hoe je zoiets maakt.
    Mooie kleuren geven die oxide inkten n de mallen zijn hier ook zo mooi gebruikt, weer eens wat anders dan anders!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! Love that beautiful design! Gorgeous background too.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig die kleuren en alles erop. Erg mooie uitwerking van deze mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijn project! Daar ga je veel mensen blij mee maken! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een Jolanda creatie. Gaaf met al de kleuren en masks die je gebruikt hebt :D En dan die vlinder er uit laten komen. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk en mooi kaartje! Ik zal zo blij zijn als ik zelf ook eens zo durf te "kliederen" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook alweer zo'n leuk kaartje en mooie kleurtjes, vlinders doen 't altijd goed, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt! Dat zou ik ook nog wel willen leren!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige mixed media kaart, lekkere sprekende kleuren!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik moet dit toch echt eens gaan leren. Mooie kleuren en ik vind het echt kunstzinnig

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, ik wil het toch eens gaan leren

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze wil ik toch echt een keer proberen. Hele gave kaart
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen