dinsdag 22 mei 2018

Being creative is not....


Ik heb weer een pagina gemaakt in mijn kleine art journal
Heerlijk met allerlei materialen aan het spelen geweest. 
Papier uit een oud boek, acrylverf, stempels, structuur pasta, witte gesso. mask art, distress crayon.
Super dat je gewoon alle materialen kan combineren op je pagina.
Ik ben begonnen met wat kleine stukjes uit mijn bladzijde te scheuren en deze op mijn pagina geplakt. Daar overheen witte gesso zodat de tekst een beetje minder sterk te zien is. De pagina op kleur gebracht met acrylverf. 3 Cirkels gestanst en uit boekpapier en deze op mijn pagina geplakt.
Met een studio light basic stempel de driehoekjes met blauwe stempelinkt erop gestempeld.
Studio Light - Clearstamp Basics - STAMPSL240
De kleine vierkantjes met een mask art van Pronty en Dutch Doobadoo  structuur pasta.
Pronty - Mask stencil - Squares - 470.801.046
Tekst maakte ik op de pc 
Voor de schaduw te maken gebruik ik een grafit potlood


Dit was weer mijn creatie voor vandaag.
Hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze pagina.
Want ook al heb je zelf geen art journal dit kan je natuurlijk ook voor je kaarten gebruiken.

Lieve groetjes, 
Jolanda

1 opmerking: