zaterdag 24 juni 2017

Smile


Gezellig dat je er bent.
Vandaag een soort van boekkaartje gemaakt voor jullie.
Heerlijk me uitgeleefd met Distress oxide en Pronty masks.
En ik kon lekker door want het waren heel wat elementen voor deze kaart!!
Ik heb maar 3 kleuren van de Oxide gebruikt.
Heerlijke vrolijke kleurtjes deze x.
Worn liptick - Broken china en Fossilized amber.Deze keer gekozen om de inkt met behulp van de blending tool aan te zetten.
Daarna met me vingers er water op gespetterd.
Zo krijg je toch weer een heel ander effect. 
Een mooie stempel van Katzelkraft en de tekst stempel van Penny black.


Aan de binnenzijde een strook gemaakt waar allemaal tags in gestopt kunnen worden.
Ook div. Crealies stempels gebruikt.
Die zijn me toch zo gaaf voor je mixed media kaartjes.
Ook leuk om hier en daar op je creatie erbij te doodle.
Zo heb ik nog met wit extra de bellen aangezet. 
Ook de Pronty stencils zijn zo GAAF!
Ik zet ze even voor jullie op een rijtje. 


Wil jij ook graag mixed media kaartjes maken maar weet je niet goed waar en hoe je moet beginnen.
Of vindt je het te eng??
Zaterdag 16 september heb ik een mixed media kaarten workshop gepland.
Hier heb ik nog een enkel plekje vrij.
Je gaat deze dag aan de slag met diverse technieken
Kortom heerlijk spelen met inkt stempels en stencils.
Dutch Doobadoo pasta en gesso
Meer info kun je HIER vinden

BEdankt voor je bezoekje hier.
Wens je nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen: