donderdag 22 juni 2017

Hoera!!


Vandaag heb ik voor jullie een easelkaartje gemaakt in combinatie met een Dutch Doobadoo shape art. 
Dit is heel gemakkelijk.
Strook van 14,5 cm x 29 cm
Deze vouw je doormidden en dan 1 flap nogmaals doormidden.
Tegen het onderste stuk plak je dan je shape art mal. 
Daarna pimpen maar!!


Design papiertje van Studio Light,
Doordat het dubbelzijdig is bedrukt heb ik 2 verschillende designs.
Div. Noor! randjes verwerkt Rand met waaiers - 6002/0784
Onder het schattige plaatje van Marianne design heb ik nog een Noor! dollee geplakt.
Fantastic Cirkel + bloemen - 6002/0785
De tekst HOERA heb ik gemaakt met de super gave One of a Kind - Alphabet banners set - 6002/0799


Door op de bodem een strookje papier op te plakken met foam tape blijft je kaartje rechtop staan. 

Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je weer inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creaties.

Lieve groetjes, 

1 opmerking:

  1. Heel tof kaartje, prachtig gemaakt.
    De beertjes zijn lief, en die woordslinger...te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen