woensdag 21 juni 2017

Hoera!!



Vandaag een mixed media kaartje welke ik heb gemaakt voor de Dutch Doobadoo mixed media challenge.
Ik heb gekozen voor een stoere mannenkaart.

Voor de vorm van deze kaart heb ik Dutch Doobadoo Shape Art - Square 2 - 470.713.143
Heerlijk aan het spelen geweest met de Distress oxide en Dutch Doobadoo mask en witte gesso .
Doodle randje getekend met een zwarte marker
Nog wat gear stansen verwerkt en mijn kaartje was weer klaar. 

 

Doen jullie gezellig met ons mee??
Meld je dan snel aan in onze fb groep en laat je inspireren.

Wens jullie nog een hele fijne zonnige dag toe!

Lieve groetjes, 

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit mannenkaartje Jolanda, weer prachtig gedaan met die stencils ...het heeft echt een stoere uitstraling...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh deze had ik gisteravond al bewonderd op jouw eigen blog Jolanda...wat een geweldig mooie en stoere mannenkaart...erg leuk gedaan met die mixed media en stencils...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen