zondag 24 januari 2016

Winter

Welkom hier gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen vandaag. 
Ik heb een winters kaartje gemaakt vandaag.


Hiervoor heb ik Paper bloc Shabby Christmas 6011/0319 gebruikt
Alle randjes bewerkt met distress inkt walnut stain.
De Winter Wishes - Circle Stars - 6002/2042 past hier zo mooi bij


Rechthoek frame  6002/0421 is me toch ook zo gaaaf... ik gebruik hem nog regelmatig.
Ook een tekst maakt het kaartje compleet.
Ik heb hier een stans en een stempel voor gebruikt deze x.
Winter Wishes - Tekst Winter 6002/2033
Bingo stamps (ENG) 6410/0029


Voor de liefhebbers magnolia stempel ingekleurd met 'L Aquarelle van Sennelier.

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende x
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 
Jolanda

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda,

    Na een lange tijd van blogger weg geweest te zijn ben ik weer terug! Wat een super mooi winters kaartje zeg. Mooie mallen gebruikt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen