vrijdag 22 januari 2016

Love....

Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Gisteren mijn eerste dt pakket van Noor! design gekregen.... wat een gaaf pakket.
Bofkont ben ik toch hé!!


 Natuurlijk kon ik het niet laten om gelijk met de gave nieuwe artikelen een creatie te maken.
Die zijn zo handig en je heb er de leukste vormen in.
Papierblok Budding Spring 6011/0314 is zoooo mooi ben er nu al fan van.


De Vintage Flourishes - Tripple Tricker 6003/0063 kun je door het mooie formaatje zo leuk op je kaartje verwerken. 
Kijk hieronder eens hoe gaaf is de nieuwe Blauwe mal - Vierkant 6002/0480
Met Vintage Flourishes - Cupido 6003/0048 is mijn kaartje helemaal LOVE!!


Voor de liefhebbers magnolia heb ik ingekleurd met 'L Aquarelle van Sennelier.
Fijne dag allemaal!!

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via de webshop.



1 opmerking:

  1. Hij is gewoonweg prachtig, ja bofkontje dat jij met die schitterende materialen spelen mag hihi, have fun , super mooie creatie
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen