zondag 17 januari 2016

Leuk nieuwtje.....



Gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag mag ik het eindelijk bekend maken!!
Jolanda heeft mij gevraagd om in het Noor! design team te komen.
Voelde me zeer vereerd maar natuurlijk heb ik volmondig JA gezegd. 
Super leuk om met de Noor! design artikelen te werken.... dus ik heb er zin in!!
Vandaag dan ook mijn eerste bijdragen.


Ik ben aan de slag gegaan met het patroon van de December challenge.
Voor het patroon kijk dan even hier
Natuurlijk met de leuke snijmallen van Noor! design.



Design papier van Sudio Light
Stukje ribbel karton van Joy! craft
Alle randje bewerkt met distress ink walnut stain.

Natuurlijk zijn alle gebruikte materialen te vinden bij t Scraphuis

Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Leuk om te lezen dat je ook een Noor meisje bent geworden. Heel succes, je creatie is weer prachtig.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Noor-meisje!! Dik verdient!
    Mooie creatie is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je benoeming tot noor meisje en heel veel succes en plezier natuurlijk. je creatie is weer schitterend en ben benieuwd naar nog veel meer moois nu ;)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Leuk dat je bij Noor bent gevraagd! Deze kaart is ook een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Gefeliciteerd !! Noor meisje ....
    Prachtige kaart heb je gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk voor je Jolanda ! Proficiat ! Je maakt ook altijd hele mooie kaarten, Jolanda B. heeft een goede keuze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk voor je Jolanda, gefeliciteerd, en wat heb je dat goed geheim kunnen houden, geniet ervan.\gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk Jolanda, gefeliciteerd. Je kaart mag er ook weer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen