dinsdag 10 november 2009

Vangen.........



Hallo blogdinnetjes,

Heb weer lekker zitten freubelen, en dit is het resultaat geworden.
Op de club van Tiets konden we van de week dit digi stempeltje douwnloden en dat heb ik natuurlijk gelijk gedaan. Wat een liefie is het toch. Tja, en dan maken ze er ook nog een extra wedstrijdje van om met deze stempel een kaartje te maken.

Ik heb het afdrukje met de copic ingekleurd.
Papier is van Mey Minds Eye, het afdrukje heb ik uitgestansd met de Nestabilities Classic scalloped ovals large waarvan ik de achterste met de airbruch heb gekleurd.
De bloemen heb ik een keertje op een beurs gekocht en de roosjes heb ik ook met de airbruch gekleurd. Wat is het toch een geweldig apparaat! Je kan er alles mee in de kleur maken zoals je het wilt. Voortaan dus altijd de juiste kleuren bloemen en roosje errug handig. Het sterretje onder het roosje is uit glitter papier met de Shapeabilities Snowflake Wonder gemaakt.
De takjes zijn met de pons gemaakt.
Ik vind het een schatje en lekker ontdeugend staat ze er bij!
Ben benieuwd of jullie er ook zo over denken dus dames laat gerust jullie eerlijke mening achter. Ik kan wat hebben hoor hihi!

Veel Liefs,
Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    wauw wat een mooi kaartje is het weer geworden, En een geweldig digistempeltje( ik wist niet dat dat ook al kon laatstaan hoe dat dan in zijn werk gaan met uitprinten ed.)
    En dat airbrush lijkt me echt een geweldig apparaat, zo aan je mooi resultaat te zien.Helaas heb ik nog steeds geen geldboom in mijn tuin staan ,
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een schatje op die prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind je kaart echt helemaal te gek!! supermooi!

    groetje smildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Jolanda! Een heel leuk stempeltje en prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Jolanda! Wat een beauty! Erg mooi ingekleurd ook!

    Knuf Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda
    Ik heb deze ook bij Tiets weggehaald.
    Wat is ie mooiiiiii.
    Super ingekleurd en mooi papier.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda, ik vind deze kaart helemaal geweldig! Prachtige kleuren bij elkaar!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan alleen maar zeggen .....WOWWWWWW :)
    Een supermooie kaart !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen