woensdag 4 november 2009

Hihhiihhiii



Hallo,

Dit kaartje in opdracht gemaakt voor iemand die jarig is en helemaal verzot op paarden is. Ze bereid zelf ook een paard en doe aan wedstrijden mee!
Nou dan is dit wel heel erg geschikt natuurlijk. Ik heb het magnoliaatje aangekleed zoals ze zelf ook gekleed is met wetstrijden hihih!
Papier is van Doodleburg desing. Verder heb ik het kaartje vrij rustig gehouden omdat het al een groote stempel is.
Ik vind het zelf weer een geslaagd kaartje en ben benieuwd wat ze er van vinden vanavond als ze het kaartje komen ophalen.

Groetjes,Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje hoor Jolanda! Leuk zo met dat zwart en wit.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik vind hem prachtig hoor en ik denk diegene waar hij voor bestemd is ook wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi Jolanda, blijft toch prachtig zwart wit, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten dat ze hem prachtig vinden, want dat is hij ook!! Erg mooi met de geponste rand erbij!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda, superrrrr is dit kaartje. En wat leuk dat je de stempel hebt aangekleed zoals zij ook gaat.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top kaartje hoor,zegt een paardengek,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda.
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en ook de rest van je creatie's zijn erg mooi,
    Ben maar gelijk volger geworden dan kan ik je werk blijven volgen
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen