woensdag 30 september 2009

Sol kaartje van kaarten maken met tiets club....

Hallo Allemaal,
Vanavond voor de eerste maal meegedaan aan de Sol,
van kaarten maken met Tiets club.
De sol werdt vandaag gegeven door Anneke.
Bij deze bedankt Anneke voor de Sol.
Vondt het erug gezellig dames om mee te doen.
Ondanks er een klein foutje in de kaart zit,
vind ik het zelf toch nog wel een geslaagd kaartje!
Ik heb er een kerst kaartje van gemaakt aangezien het weer zo dec. is,
en ik er nog niet veel heb gemaakt wordt het de hoogste tijd om ermee te beginnen.
Het papier is van Basic Grey, randpons van Martha (Stuward), de kerstster
heb ik gemaakt met de shapeabilities Snowflake Wonder.
Het afdrukje is een digistempel die ik ingekleurd heb met derwent potloden en
de doezelaars.
Nou meiden ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus barst maar los.
Kan ook tegen kritiek hoor, kan er altijd weer iets van leren.
Bedankt voor het langskomen en tot ziens.
Veel Liefs,groetjes
Jolanda

5 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart en erg mooi in die vrolijke kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig mooi Jolanda. En je foutje valt mij niet op hoor! Geweldige stempel heb je gebruikt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooi kaart Jolanda, is leuk om te doen hè?? Je weet nooit wat voor kaart er tevoorschijn komt met een SOL, altijd weer spannend :)
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is gaaaf en ik zie de fout niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie creatie. Ook de rest van je werk is heel mooi.
    Ben maar gelijk volger geworden zodat ik je werk kan blijven volgen

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen