donderdag 24 september 2009

Cadeautje voor mijn zus

Hallo allemaal,
Het is weer een paar dagen geleden dat ik iets aan jullie heb laten zien.
Mijn zusje was helemaal weg van een scrappagina van m'n zoontje die ik op een
mooiezilveren standaard in de huiskamer heb staan.
Laatst zei ze nog tegen me, jammer dat ik niet zo creatief ben als jij.
Ik zou dat ook wel van mijn 2 meiden willen hebben, zo iets apparts!
Laat ze nou begin van deze maand jarig zijn,
en dacht bij me zelf laat me haar eens verrassen.
Mijn moeder had een poosje geleden van haar kleinkinderen foto's laten
maken, dus een foto was geen probleem zodat ze het niet in de gaten
zou hebben waar ik mee bezig was hahahaha,
anders had ze het gelijk in de gaten natuurlijk.
Dus ik aan de gang, met het resultaat hier boven.
Ik vindt hem zelf erg leuk geworden van die 2 sisters.
Met haar verjaardag heeft ze de pagina gekregen met een mooie standaard erbij.
Ze vond het super leuk dat ik dat voor haar had gemaakt.
En ook wel erg verrast Hahaha!
Familie en vrienden waren er ook weg van, ooooh dat is iets apparts.
Dus ik had het weer goed voor elkaar.
Ik wilde hem graag aan jullie laten zien en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Dus dames laat jullie reacties maar komen.
Altijd leuk die reacties!
Veel Liefs,
Jolanda

3 opmerkingen: