dinsdag 15 september 2009

Kerstkaartje

Hoi,
Een kerst kaartje gemaakt vandaag.
Niet zo van die standaard kleuren zoals rood en groen.
Maar een wat fellere kleur gebruikt.....
Papier is van Basic Grey
( hebben na mijn idee altijd hele leuke papier lijnen)
Afdrukje van Magnolia heb ik ingekleurd met derwent potloden,
en uitgestanst met de Nestabilities Classis Scrolloped Ovals,
en voor de sneeuwster heb ik de Schapeabilities Snowflake wonder gebruikt.
De tekststempel is van Marrianne Desing (Eline's Vintage)
Vindt het zelf een heel lief kaartje!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Veel Liefs
Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda je kaart is prachtig,gave kleuren,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda, ik heb je vragen op de blog-helpdesk in een nieuw bericht in behandeling genomen. Dit kun je lezen en over het verkleinen van je foto's moet je even wachten. Mus zal dit gaan behandelen. Ik scan alles en heb dat dus niet nodig... veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Super mooie kaart, en het BG papier is inderdaad altijd leuk en mooi om mee te werken !!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is Musssss!!haha ik zal je vraag eens gaan bekijken,want daar heb ik nooit over nagedacht,als je op de meeste foto`s van mijn klikt,gebeurd er niets,maar volgens mij als je een picassa album hebt,kan dat wel en dat ze dan ook niet zo groot zijn,dus heb geduld,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen