donderdag 14 februari 2019

do what you Love!!


Vandaag een kleurrijke Art journal pagina in mijn Elizabeth craft planner
Ja ik gebruik hem als een art journal!
Verf aangebracht met een brayer en daarop gestempeld met Studio Light stempels uit de grunge serie
Daarop met Dutch Doobadoo witte gesso en een mask art motief van de wybertjes gemaakt.
Deze geef ik wat schaduw zodat ze nog meer na voren komen. 
De harten en de tekst zijn die cuts van art by Marlene
Met een witte posca pen nog wat extra accentjes gemaakt. 


21-22-23 februari mag ik in de stand van Hobby Voordelig op de Knotsgekke kaarten en Scrapdagen in de Brabant hallen Den Bosch een super leuke workshop verzorgen met deze techniek.
Dus als je na de beurs komt schuif dan gezellig bij me aan.
Ook zal ik genoeg inspiratie voorbeelden mee brengen,
Natuurlijk wil ik ook al je vragen op gebied van mixed media voor je beantwoorden
Dus zie ik jou op een van deze dagen in Den Bosch? 

Voor nu bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes,
Jolanda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten