dinsdag 5 februari 2019

believe...


Vandaag heb ik een AJ pagina waarvan ik de achtergrond heb gemaakt op de gelpress en alcohol ink
Wat een super leuke techniek is het toch werken met alcohol ink. 
Motief gemaakt met de carabelle studio printing 
Met een pronty craft stencil en taartkleedje gemaakt en deze op mijn achtergrond geplakt.
Tekst stickertjes zijn van Tim Holtz en maakte mijn pagina compleet. 

Dan nog even een huishoudelijke mededeling!
Nog even en de knotsgekke kaarten en scrapdagen in den Bosch gaan weer van start.
Ik mag 3 dagen een te gekke workshop geven in de stand van HobbyVoordelig hoe leuk is dat 🥰
We gaan met super toffe materialen aan de slag
Wil jij nu weten hoe ik mijn achtergronden maak voor al mijn AJ pagina’s schuif dan zeker aan bij deze workshop ik leg het je graag uit
Helaas zijn de stand nr nog niet bekend maar er is beloofd dat Hobby Voordelig op hun eigen stekkie zoals jullie gewend zijn ook dit jaar te vinden zijn.
Zie ik jou ook een deze dagen?
 21 -22-23 februari we zijn er van 10 tot 17 uur
Ik heb er enorm veel zin in



Wens jullie nog een hele fijne avond en tot een volgende creatie. 

Lieve groetjes, 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten