zaterdag 13 oktober 2018

Workshop dag!!


Welkom hier vandaag wil ik jullie wat inspiratie kaartjes laten zien welke ik heb gemaakt voor een workshop welke ik vandaag mocht verzorgen bij Hobbyshop Lavendel in Raalte.
Irma vroeg of ik aan de slag wilde gaan met de gelli plate en de oxide inkten.
Jaaa ook daar kan je super leuke achtergronden mee maken.


Voor de patroontjes heb ik div Carabelle studio printing art gebruikt.
Hiervoor hebben we een Dutch Doobadoo card art gebruikt
Dutch Doobadoo - Card Art - 2luik A5 - 470.713.672
Div stempels van Studio Light 
* Diny`s Signature Collection - STAMPDS01
* Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB11 
* Winter Trails - STAMPWT302
* Winter Trails - STAMPWT301
De super gave handletter tekst stempels van Craft Emotion

Met een beetje ducht doobadoo witte gesso de randen van mijn kaart bewerkt


Bedankt voor alle goede zorgen van vandaag en iedereen die gezellig bij mij zijn aangeschoven vandaag heel veel succes en plezier met deze techniek van je achtergrondjes maken.
Ik heb genoten van jullie gezelligheid!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: