woensdag 17 oktober 2018

Weare Artists


Voor de ondergrond van deze pagina heb ik acrylverf en Dutch Doobadoo witte gesso gebruikt. 
Deze heb ik met een pasje aangebracht op mijn pagina. 
Zo leuk weer een ander effect!
Voordat ik de gesso aanbracht heb ik eerst met div stempels van Studio Light gestempeld. 
Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB11
Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB13 
Voor de vierkantjes in mijn achtergrond heb ik een Dutch Doobadoo mask art gebruike en witte gesso.

Dutch Doobadoo -Mask Art Multistencil - 470.715.129

Het poppetje is een die cut uit een stansblok Art by Marlene van Studio Light
Tekst komt uit het sticker boekje van Art by Marlene 2.0 collectie.


Bedankt voor je bezoekje hier!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten