donderdag 16 augustus 2018

You can never.......


Welkom gezellig dat je hier bent.
Vandaag een pagina in mijn kleine art journal
Heerlijk zitten kliederen met oxide inkt en stempels!
Wat een super leuk spul is dit toch elke x weer een verrassing. 

Vaak krijg ik de vraag ja hou begin je nu aan zo'n pagina?
Ik ben begonnen met wat achtergrond stempels Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB16 op mijn papier te zetten.
Ik gebruik hier watervast stempel inkt voor Versafine grijs.
Dan heb ik 3 kleurtjes oxide met een spons aangebracht en met water verstuiver effect gemaakt.
Als je dan bv je art journal rechtop zet krijg je dat er druppels water na beneden lopen.
Zo kan je een beetje spelen!
Achtergrond stempel van Studio Light met zwarte versafine hier en daar gestempeld.
Ik verdeel het dan altijd over mijn gehele pagina. 
Daarna heb ik nog een los stuk papier bewerkt met de oxide inkt en later met Studio Light - Mixed Media Rainbow Designs - Bloom STAMPMB17 gestempeld en deze uitgeknipt en op de pagina geplakt. Ik gebruik daar Dutch Doobadoo lijm voor. 
De cirkels aangezet met een zwarte grayon en met een witte sharpie pen nog wat gedoodle
Tekst komt uit de sticker boekjes van Tim Holtz
De poes is een dy cut van Ranger en heb ik ingekleurd met Derwent pro colour potloden
Als laatste heb ik de randen van mijn pagina ook nog wat aangezet met de zwarte grayon

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is hoe ik aan de slag ga met mijn pagina's in mijn art journal.

Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Someone essentially asist to maie seriously articles I'd
    state. This is the very first ime I frequented your website
    page and thus far? I amazed with the analysis
    you made to create this actual publish extraordinary.
    Magnificent activity!

    BeantwoordenVerwijderen